Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
TEHNICIAN HELPDESK
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile TEHNICIAN HELPDESK active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.10.2022 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Nivel studii: medii/superioare;
Nivel experiență: 3-5 ani;
Cunoștințe tehnice:
- Active Directory - nivel de bază
- cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN
- telefonie fixă – nivel de bază
- cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat
- cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
Permis de conducere: categoria B;
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.
Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă)
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale)
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie)
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Operator Helpdesk - West Gate Park Hybrid | |
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la