TEHNICIAN HELPDESK

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile TEHNICIAN HELPDESK active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi?
    Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.

    Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect

    Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.

    Cerinte

    Nivel studii: medii/superioare;
    Nivel experiență: 3-5 ani;
    Cunoștințe tehnice:
    - Active Directory - nivel de bază
    - cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN
    - telefonie fixă – nivel de bază
    - cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat
    - cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
    Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
    Permis de conducere: categoria B;
    Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
    Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
    Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
    Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă)
    • Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării
    • Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale)
    • Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie)
    • Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite
    • Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală
    • Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă
    • Abonament gratuit la biblioteca Bookster

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (6)