TEHNICIAN HELPDESK

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Apa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti.

    Cerinte

    Nivel studii: medii/superioare;
    Nivel experiență: 3-5 ani;
    Cunoștințe tehnice:
    - Active Directory - nivel de bază
    - cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN
    - telefonie fixă – nivel de bază
    - cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat
    - cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
    Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
    Permis de conducere: categoria B;
    Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
    Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
    Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
    Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>