RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi?
    Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.

    Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect

    Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.

    Cerinte

    Nivel studii: medii (profil economic/tehnic);
    Nivel experiență: 3-5 ani în achiziții/aprovizionare/logistică;
    Competențe de utilizare a Ms Office (nivel intermediar) și Google Suite;
    Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
    Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, inițiativă, spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Înregistrarea și transmiterea pe fluxul de aprobare a comenzilor de aprovizionare pentru lucrări/produse/servicii, în aplicațiile informatice specifice;
    Monitorizarea comenzilor în curs transmise de beneficiarul intern;
    Contactarea furnizorilor în vederea respectării condițiilor contractuale privind livrarea;
    Închiderea comenzilor;
    Monitorizarea procesului de recepție a lucrărilor/produselor/serviciilor livrate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
    Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării.
    Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale).
    Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie).
    Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
    Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
    Program de lucru hibrid (sediu și telemuncă).
    Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
    Abonament gratuit la biblioteca Bookster.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    8000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (44)