Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.08.2022 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Nivel studii: medii (profil economic/tehnic);
Nivel experiență: 3-5 ani în achiziții/aprovizionare/logistică;
Competențe de utilizare a Ms Office (nivel intermediar) și Google Suite;
Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, inițiativă, spirit de echipă.
Înregistrarea și transmiterea pe fluxul de aprobare a comenzilor de aprovizionare pentru lucrări/produse/servicii, în aplicațiile informatice specifice;
Monitorizarea comenzilor în curs transmise de beneficiarul intern;
Contactarea furnizorilor în vederea respectării condițiilor contractuale privind livrarea;
Închiderea comenzilor;
Monitorizarea procesului de recepție a lucrărilor/produselor/serviciilor livrate.
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării.
Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale).
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie).
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
Program de lucru hibrid (sediu și telemuncă).
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
RESPONSABIL executie/derulare contracte - agribusiness Aplica fara CV | |
Responsabil sistem de productie - LEAN 8000 RON NET / luna | |
Inginer aprovizionare PIE Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la