Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
Support HR BP
Angajator: | APT Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.07.2022 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.
-Bachelor’s Degree – Social Studies – would be a plus;
-Minimum 2 years experience in a similar role;
-MS Office (Word, Excel, Power Point) – advanced level; ERP knowledge (SAP)– would be a plus and labor legislation knowledge;
-English language – advanced level;
-Very good communication skills and ability to work in a team;
-Flexibility and personal initiative.
-Act as primary point of contact for designated business areas, providing all levels of managers/supervisors and employees support and advice on all aspects of HR processes;
-Handle organizational management topics;
-Ensure minimal administrative tasks – support the employees through the entire employee lifecycle processes (hiring, promotions, resignations, unemployment, maternity leaves etc.); personnel files maintenance;
-SAP minimal handling;
-Interface with Legal Authorities and on-site Labor Medicine representatives;
-Prepare various specific reports;
-Manage the disciplinary procedure and prepares the specific documentation.
Offer:
-Attractive salary package;
-Meal tickets - 20 lei/day;
-13th salary;
-Holidays bonuses;
-Vacation bonus;
-Health insurance;
-Hybrid / flexible working patterns;
-The opportunity to grow and develop your career with a global premium brand;
-International work environment.
Raporteaza eroarea la