Junior Complaint Handling

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Junior Complaint Handling active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Te gândești la creșterea ta profesională? Cum ți-ar plăcea să experimentezi în continuare #LifeAtOrange, dezvoltând în același timp noi abilități și având rolul la care visezi?

    Ce căutăm
    Ai mereu raspuns la orice intrebare? Iti place sa descurci cele mai incurcate situatii? Atunci avem oportunitatea perfecta pentru tine!
    Cautam o persoana comunicativa, careia ii place sa lucreze in echipa si care sa fie mereu orientata catre rezolvarea problemelor reclamate de clienti.



    Responsabilitati

    Ce trebuie să faci

    Rezolva reclamatiile primitе dе lа cliеnti
    Redacteaza raspunsuri scrise si le trimite catre clienti
    Comunica cu celelalte departamente implicate in vеderеа solutionаrii reclamаtiilor
    Identifica posibilele situatii perturbative, propune solutii de rezolvare
    Efectueaza modificari si corectii in profilul clientilor
    Acorda compensari conform procedurilor departamentului
    Ofera asistenta pentru colegii din celelalte departamente.


    Ce trebuie să știi

    Sa iti fie usor sa discuti despre serviciile de voce si date mobile.
    Explica cat mai bine clientilor raspunsurile oferite, livreaza informatii clare si ajuta clientul sa inteleaga cat mai bine situatia.

    Student sau absolvent dе studii superioare
    Cunostinte Profesionale: limba engleza- nivel conversational
    MS Office Competente Specifice: Word, Excel, Outlook (reprezinta un avantaj)
    Persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea dе solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
    Orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
    Capacitatea dе diagnoza si propunere dе solutii