Specialist Telemarketing

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • cel putin 6 luni experienta intr-un call center / departament de relatii clienti sau intr-un domeniu asemanator;
    • persoana increzatoare, amabila si prietenoasa, cu abilitati de convingere;
    • foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral);
    • buna capacitate de invatare si integrare a cunostintelor;
    • abilitati excelente de organizare si o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient;
    • orientat catre client, solutii si rezultate.

    Reprezinta un avantaj:
    • experienta in promovarea sau vanzarea de servicii sau sisteme software;
    • studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
    • limba engleza.

    Responsabilitati

    Promovarea solutiilor software catre potentialii clienti prin campanii de telemarketing nu presupune vanzarea acestora prin telefon. Specialistul de telemarketing este suport in echipa de vanzari prin identificarea in piata a potentialilor clienti, in functie de strategia de vanzare abordata de companie, si initierea unei prime conversatii telefonice cu prospectii.
    In apelurile telefonice pe care le initiezi vei incerca sa afli detalii despre potentialii clienti, informatii care sa ajute echipa de vanzari in creionarea unei prime prezentari demo.
    Desi nu este o pozitie de vanzari directe, totusi pe postul de Specialist Marketing va trebui sa fii o persoana care poate sa initieze discutiile de vanzare, sa stabileasca intalniri intre echipa de Sales si potentialii clienti si sa relationeze usor cu orice tip de interlocutor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv;
    • Mediu de lucru placut si profesional alaturi de o echipa cu vasta experienta;
    • Plan de integrare si dezvoltare profesionala;
    • Conditii excelente de munca;
    • Servicii medicale private;
    • Reduceri si gratuitati la Optiplaza;
    • Decont pentru activitatile sportive;
    • Bookster
    • Posibilitatea de lucru remote;
    • Zile suplimentare de concediu pentru vechimea in companie;
    • Zi de fructe si cafea la discretie pentru angajatii care lucreaza de la sediul firmei