Analyst KYC - French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analyst KYC - French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Limba franceza – nivel incepator sau mediu ( vorbit – nivel incepator sau mediu ; scris - mediu ; intelegere nivel mediu)
    - Cunostiinte de operare pe calculator ;
    - Cunoasterea produselor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    - Abilitati de gandire sintetica si analitica ;
    - Atentie distributiva si concentrare ;
    - Organizat, atitudine pozitiva, responsabil;
    - Team spirit, capabil sa motiveze o echipa tanara, sa responsabilizeze colegii prin puterea exemplului;

    Responsabilitati

    - efectuarea de controale periodice cu scopul de a monitoriza conformitatea dosarelor clientilor;
    - identificarea beneficiarilor efectivi, analiza si verificarea nivelului de conformitate a documentelor furnizate de clientii bancii;
    - examinarea documentelor clienților cu scopul de a identifica documentele lipsa sau neconforme si solicitarea acestora conform procesului Know Your Customer (KYC);
    - comunicarea riscurilor identificate in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    - tratarea cazurilor urgente in mod prioritar si respectarea timpilor de procesare conveniți cu clientul, precum si KPI-urile contractuale.


    PED200622

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (72)