Analyst KYC - French

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    - Limba franceza – nivel incepator sau mediu ( vorbit – nivel incepator sau mediu ; scris - mediu ; intelegere nivel mediu)
    - Cunostiinte de operare pe calculator ;
    - Cunoasterea produselor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    - Abilitati de gandire sintetica si analitica ;
    - Atentie distributiva si concentrare ;
    - Organizat, atitudine pozitiva, responsabil;
    - Team spirit, capabil sa motiveze o echipa tanara, sa responsabilizeze colegii prin puterea exemplului;

    Responsabilitati

    - efectuarea de controale periodice cu scopul de a monitoriza conformitatea dosarelor clientilor;
    - identificarea beneficiarilor efectivi, analiza si verificarea nivelului de conformitate a documentelor furnizate de clientii bancii;
    - examinarea documentelor clienților cu scopul de a identifica documentele lipsa sau neconforme si solicitarea acestora conform procesului Know Your Customer (KYC);
    - comunicarea riscurilor identificate in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    - tratarea cazurilor urgente in mod prioritar si respectarea timpilor de procesare conveniți cu clientul, precum si KPI-urile contractuale.


    PED200622