Analist Servicii Clienti

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    ✓ Studii medii, studiile superioare reprezentand un avantaj
    ✓ Experienta in domeniul Customer Service/Debt Recovery/Client service sau experienta intr-o pozitie similara- reprezinta un avantaj;
    ✓ Pachet MS Office - nivel mediu;
    ✓ Limba Engleza - nivel mediu
    ✓ Foarte bune abilitati de comunicare;
    ✓ Abilitati de negociere, putere de convingere;
    ✓ Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate

    Responsabilitati

    ✓ Contacteaza clientii cu debite restante pentru a recupera sumele datorate in conformitate cu procedurile interne;
    ✓ Preia apelurile clientilor si ofera informatii acestora cu privire la soldurile inregistrate si platile efectuate;
    ✓ Negociaza noi termene de plata pentru soldurile restante, inregistreaza promisiunile de plata agreate cu clientii si urmareste ca acestea sa fie respectate
    ✓ Comunica cu clientii prin telefon/e-mail si ii informeaza despre valoarea debitelor inregistrate, scadentele facturilor, modalitati de plata, promisiuni de plata agreate, fise de client, confirmari de sold
    ✓ Comunica direct cu reprezentanti ai clientilor in scopul solutionarii situatiilor ce au in vedere recuperarea debitelor pe cale amiabila
    ✓ Contribuie prin toate mijloacele profesionale de care dispune la mentinerea unei relatii bune cu clientii, cu partenerii, furnizorii şi colegii

    PED200622