Administrator de sistem

Angajator: certSIGN
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

    Cerinte

    Studii liceale cu profil tehnic/IT sau superioare în domeniul IT
    Cursuri Unix/Linux; Certificări CompTIA/LPIC reprezintă un avantaj
    Minim 3 ani experienţă profesională în administrare hardware si sisteme de operare Unix/Linux
    Cunoştinţe solide de administrare a sistemelor Linux (SLES, CentOS, Redhat, Debian)
    Cunoştinţe solide de apache, mariadb/mysql, bind, samba, iptables, openssl, snmp, php-fpm, etc
    Cunoştinţe solide de servicii de reţea (DNS, email, Active Directory, SMB, WWW, DHCP, NTP, FTP, SSH, etc)
    Cunoştinţe solide de soluţii de High-Availability pentru sistemele de operare Unix/Linux (heartbeat, openais, drbd)
    Cunoştinţe solide de instalare, configurare şi operare în medii Linux si Windows de tip server şi client
    Cunoștințe solide soluţii de virtualizare oferite de VMWare (vCenter, ESX, Workstation, Player)
    Cunoştinţe generale de securizare a sistemelor de operare Unix/Linux si Microsoft
    Cunoştinţe generale sisteme antivirus în arhitectură client-server şi firewall
    Cunoştinţe generale de baze de date (MySQL, MSSQL, Oracle)
    Cunoştinţe solide de hardware: servere, storage-uri si switchuri FC, iSCSI.
    Experiență cu echipamente IBM/Lenovo reprezintă un avantaj
    Cunoştinţe principii de backup, tipuri de backup, nivele RAID
    Cunoaşterea unui software de backup/restore
    Cunoaşterea sistemelor de monitorizare Nagios si Cacti
    Cunoştinţe medii de shell scripting (bash/Perl/Python)
    Cunoştinţe privind infrastructura cu chei publice (PKI).

    Responsabilitati

    Monitorizarea permanentă a sistemelor şi platformelor IT, atât din site-ul principal cât şi din locaţiile de DR şi BC
    Menţinerea infrastructurii hardware si a serviciilor in parametrii calitativi, agreați prin SLA cu beneficiarii interni si externi
    Instalarea şi configurarea de servere şi servicii noi atât intern cât şi extern în cadrul proiectelor cu terţi
    Documentarea testelor şi schimbări în infrastructura de servere şi servicii
    Menţinerea la zi a documentaţiei şi a procedurilor
    Urmărirea alertelor generate de sistemul de monitorizare şi remedierea problemelor apărute, în limitele SLA-urilor aferente serviciilor oferite
    Urmărirea sistemului de ticketing şi rezolvarea şi/sau escaladarea acestora
    Verificarea zilnică a logurilor şi a statusului backup-uri
    Propunerea de soluţii tehnice ce urmează a fi aplicate în infrastructură
    Urmărirea apariţiei de patch-uri precum şi a versiunilor noi de sisteme de operare Respectarea standardelor de configurări şi descrieri ale echipamentelor
    Raportarea către administratorul de reţea/managerul IT eventualele incidente şi probleme/defecţiuni apărute în reţea