Agency Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Life active.


Vezi toate job-urile Agency Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Life
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Metropolitan Life este parte a MetLife, Inc. (NYSE: MET), una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să pășească cu încredere în viitor. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu.

    În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local

    Cerinte

    • Să îi ajuți pe clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în relația cu compania;
    • Să ai abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;
    • Să fii organizat, să îți prioritizezi și să îți gestionezi eficient responsabilitățile;
    • Să îți poți însuși cu rapiditate informațiile primite;
    • Să fii curios și inovativ – să înveți ce facem (legislație, proceduri, practică) și să ne provoci sa facem mai bine;
    • Bune cunoștințe în Microsoft office – Excel și Access.

    Responsabilitati

    • Se ocupă de verificarea cererilor noi de asigurare primite de la clienți, înregistrarea documentelor și introducerea datelor în sistem, scanarea cererilor în arhiva electronică, solicitarea de documente suplimentare (conform procedurilor de UW) pentru evaluarea contractelor noi sau în cazul în care clientul existent adaugă pe poliță clauze suplimentare de protecție;
    • Suport pentru forța de vânzări (Sales Support);
    • Să prezinte agenţilor diverse informaţii cu privire la comisioane, proceduri ale companiei;
    • Să susţină sesiuni de informare a agenţilor prin intermediul traininig-urilor.

    Specifice procesului de administrare a polițelor de asigurare:

    • Să prezinte agenţilor diverse informaţii cu privire la statusurile poliţelor în funcţie de procedurile departamentelor;
    • Să ofere clienților informaţii cu privire la contractele de asigurări pe care aceștia le dețin;
    • Să faciliteze realizarea anumitor modificari sau adăugari (clauze, informații) pentru contractele de
    asigurari, la solicitarea clienților, intermediind relația dintre client și departamentele operaționale;
    • Actualizarea datelor de contact în sistem (număr de telefon, adresa de email, adresa de
    corespondență);
    • Monitorizarea și centralizarea proceselor aniversare (formularele aniversare primite de la agenți/clienți vor fi înregistrate, scanate și arhivate).

    Specifice procesului de contractare a afenților de asigurare (Contracting):

    • Procesarea dosarelor de avizare pentru agenții nou-recrutați;
    • Verificarea dosarului pentru a confirma că acesta conține toate documentele necesare conform procedurii de avizare a unui agent de asigurări;
    • Scanarea, înregistrarea și arhivarea dosarului și trimiterea acestuia către parteneri pentru a fi înscris la ISF;
    • Să ofere suport noului agent pentru a susține testul de produse și pentru a obține cod de producție;
    • Rularea si trimiterea rapoartelor necesare colegilor din vanzari;
    • Campanii de conservare portofoliu: contactarea clienților care au întârzieri la plată;
    • Efecutarea de verificări de control calitativ a activității și formularea de propuneri de măsuri corective corespunzătoare;
    • Vei contribui la implementarea proiectelor strategice și la dezvoltarea și testarea sistemelor electronice utilizate, uneori asumând rolul de project lead;
    • Să respecte regulile, regulamentele și procedurile interne ale societății;

    Alte informatii

    Ce oferim noi?

    • Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;
    • Echipă incluzivă, unde ideile inovatoare și personalitatea creativă pot avea un impact major;
    • Diverse programe de învățare și dezvoltare, adaptate nevoilor tale;
    • Beneficii (program flexibil, tichete de masă, abonament medical privat, poliță de asigurare de viata;
    • Bookster, reducere la serviciile stomatologice, concediu suplimentar în funcție de vechime);
    • Salariu atractiv și compensare anuală suplimentară, în funcție de performanța și sprijinul acordat echipei;
    • Locație bună;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (12)