Specialist Salarizare - remote

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare - remote active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alt oras
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 12.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Ideal pentru noi suna asa:
    Ne dorim sa vedem entuziasm si determinare in a rezolva optim situatiile cu care te confrunti si sa iti placa in mod real activitatea pe care ai ales sa o faci!
    Beneficiezi de o expunere profesionala semnificativa in activitatea de salarizare? Te invitam sa ne povestesti despre cele mai simpatice spete care ti-au dat batai de cap, cum te-ai implicat, ce solutii ai propus pentru deblocare.
    Daca cunosti legislatia in vigoare bine, ai aplicat-o corect si ai solicitat suport atunci cand ai considerat necesar, ai mai acoperit o parte din cerinte!
    Valorizezi echipa cu care lucrezi si consideri calitatea umana un aspect important? Atunci chiar trebuie sa ne cunoastem!

    Responsabilitati

    - Calcularea statelor de plata lunare confom pontajelor primite din partea clientilor;
    - Intocmirea si transmiterea declaratiilor privind contributiile salariale si impozitul pe venit;
    - Emiterea informatiilor privind alocarea tichetelor de masa, state de plata si a altor situatii pentru efectuarea platilor de catre departamentele de suport;
    - Evidenta si verificarea concediilor (medicale, de odihna, evenimente speciale);
    - Intocmirea rapoartelor solicitate de clientii interni sau externi;
    - Informare si implementare permanenta in raport cu modificarile legislative, precum si adaptare la soft-ul utilizat pentru optimizarea activitatii.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid