Facilities & Administrative Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Electromontaj active.


Vezi toate job-urile Facilities & Administrative Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Electromontaj
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.

    Cerinte

    Bună,

    Bine ai venit pe pagina noastră.

    Colegii noștri din departamentul Patrimoniu-Administrativ își caută coleg/colegă nou/ă care să li alăture, cu următoarele abilități:

    • Minim 3 ani experiență pe un post similar
    • Cunoștințe MS Office
    • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
    • Abilitați de comunicare, organizare, planificare lucrări, resurse și negociere
    • Orientare spre rezultate și abilități de lucru în echipă

    Permis categoria B constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Ce vei face la noi?

    • Administrare sedii centrale companie și optimizarea continuă a cheltuielilor cu utilitățile, paza, mentenanța, taxe și impozite, amortizări, casări;
    • Planificarea, coordonarea și controlul activității echipelor de personal multidisciplinare, inclusiv curățenie, protocol, întreținere, terenuri și pază;
    • Coordonarea și colaborarea cu alte departamente pentru proiecte punctuale atât la nivel local cât și la nivel național;
    • Colaborare cu departamentul de investiții pentru proiecte;
    • Organizarea unui sistem de evidență a documentelor importante și confidențiale ale companiei
    • Gestionarea rezervărilor sălilor de ședințe;
    • Aprovizionarea sau avizarea aprovizionării cu obiecte de papetărie și alte materiale necesare pentru lucrări de întreținere și/sau reparații necesare;
    • Supravegherea și încheierea de contracte cu furnizori pentru servicii, inclusiv securitate, parcare, curățenie, catering, tehnologie, etc;
    • Asigurarea funcționarii utilităților.

    Alte informatii

    De ce să vii la noi?
    Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil și ai posibilitatea să crești profesional.
    Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră.
    Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică!

    Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Vezi job-uri similare (44)