Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Facilities & Administrative Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Electromontaj active.Vezi toate job-urile Facilities & Administrative Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Electromontaj |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.08.2022 |
Remote work: | On-site |
Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.
Cerinte
Bună,
Bine ai venit pe pagina noastră.
Colegii noștri din departamentul Patrimoniu-Administrativ își caută coleg/colegă nou/ă care să li alăture, cu următoarele abilități:
• Minim 3 ani experiență pe un post similar
• Cunoștințe MS Office
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
• Abilitați de comunicare, organizare, planificare lucrări, resurse și negociere
• Orientare spre rezultate și abilități de lucru în echipă
Permis categoria B constituie un avantaj
Ce vei face la noi?
• Administrare sedii centrale companie și optimizarea continuă a cheltuielilor cu utilitățile, paza, mentenanța, taxe și impozite, amortizări, casări;
• Planificarea, coordonarea și controlul activității echipelor de personal multidisciplinare, inclusiv curățenie, protocol, întreținere, terenuri și pază;
• Coordonarea și colaborarea cu alte departamente pentru proiecte punctuale atât la nivel local cât și la nivel național;
• Colaborare cu departamentul de investiții pentru proiecte;
• Organizarea unui sistem de evidență a documentelor importante și confidențiale ale companiei
• Gestionarea rezervărilor sălilor de ședințe;
• Aprovizionarea sau avizarea aprovizionării cu obiecte de papetărie și alte materiale necesare pentru lucrări de întreținere și/sau reparații necesare;
• Supravegherea și încheierea de contracte cu furnizori pentru servicii, inclusiv securitate, parcare, curățenie, catering, tehnologie, etc;
• Asigurarea funcționarii utilităților.
De ce să vii la noi?
Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil și ai posibilitatea să crești profesional.
Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră.
Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică!
Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la