Indigo EMEA Care Center with French
This job is no longer active!View all jobs APT Prohuman activeView all jobs Indigo EMEA Care Center with French active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro |
Employer: | APT Prohuman |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 15.07.2022 |
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.
• Fluent in French
• Team player
• Organizational skills
• Customer oriented
• Ability to work under pressure/deadlines
• Ability to handle conflict situations
• Multitasking abilities
• Analytical skills, Excel is a plus
Indigo Training Registration:
• Participant Prerequisite check
• Funding check & Scheduling
• Entry data in Training Registration tools
• Customer 1st notification & Final confirmation
Case support and SP order in Service One platform
• case open/update/part order. Forward to IT Focal point all errors notified by the customers: eg SP missing, error login account, missing or wrong contract set-up for specific press, SP with wrong pricing.
Raporteaza eroarea la