Asistent Administrativ - Oradea
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile HRS Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ - Oradea active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | HRS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.
Cerinte
Studii medii;
Experienta un an in activitati administrative este un plus
Abilitati de comunicare foarte bune
Deprinderi bune de operare PC si MS: Office, Outlook, Excel
Interacțiunea directă cu institutile statului
Interacțiunea internă cu echipa în vederea realizării obiectivelor zilnice, săptămânale și lunare ale echipei;
Păstreaza în ordine toate documentele şi corespondenţa specifica;
Păstreaza confidenţialitatea datelor la care are access
Inregistreaza documentele in registru de intrari, scanare pe server – documente departamente functionale
Trimite si receptioneaza corespondenta
Organizarea/distribuirea documentelor pe proiecte
Ne dorim sa crestem impreuna cu tine ! Ne dorim sa nu ramai in rolul de asistent administrativ si pentru asta cautam la tine urmatoarele abilitati :
Perseverenta
Capacitate de asumare a responsabilitatii
Capacitate de analiza si sinteza
Abilitati de corelare a datelor
Capacitatea de integrare a informatiilor in structuri complexe
Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with English - Oradea (remote job) Aplica fara CV | |
Operator Tntretinere si Reparatii_METRO Oradea Oradea, | |
CONSULTANT ASIGURARI - Iasi, Timisoara, Oradea Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la