Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Agent servicii client
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent servicii client active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2022 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Manpower Romania recruteaza Agent servicii client pentru unul dintre clientii sai, lider de piata in servicii de ingrijire la domiciliu a persoanelor varstnice.
Cerinte:
• 1-3 ani experiență în domeniul îngrijirii sau asistenței la domiciliu;
• Experiență cu MS Office și cunoștințe solide de utilizare a calculatorului;
• Abilitatea de a lucra în echipă și un nivel înalt de competență socială;
• Abilități de comunicare și organizare;
• Exprimarea profesională – vorbită și scrisă;
• Muncă independentă și structurată;
• Angajament, loialitate și certitudine;
• Cunoștințe cel puțin foarte bune de limba română (ideal vorbitor nativ) și cunoștințe de bază de germană sau engleză.
Responsabilitati:
• Consiliere telefonică cu privire la serviciile și funcțiile platformei noastre și oferta noastră;
• Desfășurarea telefonică a discuțiilor de calificare cu supervizorii;
• Participarea la dezvoltarea ulterioară a ofertei noastre;
• Transmiterea cunoștințelor de specialitate în domeniul îngrijirii către echipa noastră;
• Persoană de contact pentru îngrijitori dacă există probleme cu procesarea contractului;
• Recrutarea personalului românesc în domeniul îngrijirii 24 de ore din 24 pentru platforma noastră.
Beneficii:
• Un loc de muncă interesant, responsabil și variat într-o echipă motivată și implicată;
• Șansa de a contribui activ la formarea creșterii unei companii noi;
• Un salariu atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center- lb. italiana (REMOTE) Aplica fara CV | |
Customer Service Representative – Italian and English | Remote Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la