Specialist Trezorerie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ENGIE active.Vezi toate job-urile Specialist Trezorerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ENGIE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.07.2022 |
Remote work: | On-site |
La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.
În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități de analiză și comunicare, pentru a se alătura departamentului Trezorerie, în calitate de SPECIALIST TREZORERIE pentru o PERIOADĂ DETERMINATĂ 24 LUNI.
Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.
Ce vei face:
- Vei gestiona plățile efectuate de către companie cu scopul de a onora la timp toate obligațiile față de terți și de bugetul statului;
- Vei gestiona documentele prezentate pentru plată și vei pregăti fișierele de plată cu respectarea termenelor scadente, a destinatarului plății și a sumei stabilite în obligația de plată;
- Vei transmite avizele de plată către furnizori;
- Vei verifica în extras sumele plătite către furnizori;
- Vei răspunde de desfășurarea în bune condiții a procedurii de restituire a sumelor necuvenite/nealocate și pe standarde de performanță;
- Vei ține evidența cec-urilor și biletelor la ordin primite și răspunde de remiterea lor la banca spre încasare;
- Vei efectua plățile în numerar pentru salariații care nu dețin un card bancar și pentru diurnele acordate pentru deplasările în străinătate;
- Vei participa la inventarierea patrimoniului în baza deciziilor primite;
- Vei răspunde diferitelor solicitări de raportare periodică sau ocazională din partea managementului superior sau din partea altor departamente.
Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
- Studii superioare/medii;
- Minimum 5 ani experiență în domeniul financiar-contabil, în cazul studiilor medii și minimum 2 ani exeriență în cazul studiilor superioare;
- Utilizare pachet Microsoft Office – nivel mediu;
- Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP (inclusiv realizarea rapoartelor specifice);
- Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar – contabil;
- Limba engleză – nivel mediu;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
- Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
- Bune abilități de comunicare;
- Responsabilitate pentru activitățile desfășurate;
- Capacitatea de a respectă termenele limita.
Beneficii:
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția mentionată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Business Reporting & Projects Specialist Hybrid | |
Actuarial Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la