Specialist Recrutare

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul Auchan, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate,
    Cunostinte generale de resurse umane
    Limba engleza nivel mediu
    Proactivitate (vine cu idei, propuneri, iniţiative de optimizare)
    Foarte bune abilităţi de relaţionare, comunicare, colaborare în echipă ;
    Creativitate şi abilitatea de a identifica soluţii pentru diverse situaţii apărute pe zona sa de responsabilitate;
    Bune abilităţi de planificare şi organizare, atenţie la detalii

    Responsabilitati

    Întreţine şi pune la dispoziţie materialele de suport (ghiduri, prezentări) si oferă suport privind utilizarea metodologiilor şi aplicaţiilor ce susţin procesele de recrutare,
    Organizează şi monitorizează derularea de sesiuni de pregătire (refresh) pentru personalul din resurse umane, pentru nou angajaţi (in cadrul formărilor de induction)
    Întreţine baza de date a recrutarilor;
    Gestionează aplicaţiile de suport recrutare
    Realizează rapoarte statistice şi de activitate;
    Centralizează informaţii şi rapoarte pe diversele procese sau acţiuni de recrutare
    Planifică şi participă la evenimente interne sau externe asociate proceselor recrutare – centre de evaluare, open door days, targuri de job-uri, work-shops, focus-groups
    Oferă suport şi se implică în cadrul proceselor de recrutare şi promovare a imaginii de angajator

    Alte informatii

    Pachet salarial atractiv (salariu fix, prime periodice, asigurare medicala, de viata si stomatologica, tichete de masa)
    Program flexibil, in sistem hibrid office/work from home.
    Șansa de a cunoaște specificul activității de retail și de a lucra într-o echipa cu oameni energici, entuziasti si prietenosi.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>