Specialist salarizare si administrare de personal

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.

    Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

    Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA HR in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA HR desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA HR care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
    Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA HR este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
    In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
    Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.

    Cerinte

    - Ai experienta de cel putin 3 ani intr-un post cu atributii similare, gestionand conturi de peste 500 de salariati;
    - Ai experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare (SAL reprezinta un avantaj);
    - Esti foarte bun utilizator al programului Ms Excel (inclusiv functii avansate);
    - Vorbesti limba engleza la nivel de conversatie fluenta;
    - Esti absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic;
    - Ai foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    - Ai capacitatea de a lucra autonom, cu minimum de supervizare;
    - Esti o persoana atenta la detalii si cu capacitate de vedere de ansamblu;
    - Esti orientat/a catre intelegerea nevoilor clientilor si catre livrarea de rezultate de calitate;
    - Ai disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;
    - Ai capacitatea de a lucra cu termene stricte;
    - Detii cunostinte solide privind legislatia muncii si fiscala;

    Responsabilitati

    - Gestionarea solicitarilor venite de la clienti intr-un mod profesionist;
    - Preluarea si verificarea datelor primare de la clienti;
    - Intocmirea, verificarea si transmiterea statelor de plata si a declaratiilor lunare catre clienti si autoritati;
    - Intocmirea, verificarea si depunerea fiselor fiscale;
    - Administrarea bazelor de date ale clientilor alocati;
    - Gestionarea acordarii tichetelor de masa;
    - Raportarea situatiilor statistice;
    - Pregatirea bazelor de date pentru clientii noi si importarea acestora in sistem;
    - Gestionarea dosarelor de personal ale clientilor;
    - Intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare a contractelor de munca, a fiselor de lichidare;
    - Mentinerea legaturii cu ITMB, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, ANOFM;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, consultative, alaturi de specialisti foarte bine pregatiti;
    - Te vei bucura de un mediu de lucru placut, unde rezultatele sunt recunoscute si apreciate;
    - Lucru in sistem hibrid, flexibilitatea programului de lucru;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>