Gestionar - Miercurea-Ciuc

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Miercurea-Ciuc
  • Actualizat la: 06.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Recrutăm Gestionar pentru fabrica de bere din Miercurea-Ciuc.

    Cerințe:
    studii medii (liceu);
    experienta de minim 1 an pe un post similar;
    cunoștințe de operare PC (Excel, Word);
    atenție la detalii;
    persoana organizata și responsabilă.

    Responsabilitati

    Sarcini principale:
    asigură și răspunde de condițiile necesare pentru o gestionare corespunzătoare
    realizează împreună cu Operatorul de la îmbuteliere Procesul Verbal de Predare-primire a mărfurilor și ambalajelor;
    verifică și răspunde de corectitudinea întocmirii documentelor de livrare, rapoartelor zilnice referitoare la stocurile de marfă, ambalaje, materiale de ambalare, POS și alte materiale;
    preia lista de încarcare de la operatorul in expediție, modifică lotul dacă este cazul și predă lista de încarcare șefului de tură pentru descarcarea de gestiune;
    răspunde de livrarea mărfii în concordanță cu principiul FEFO;
    răspunde de asigurarea trasabilitații mărfii recepționate și livrate;
    urmărește și răspunde de soluționarea reclamațiilor primite de la clienți precum și a retururilor ca urmare a procedurilor interne în vigoare;
    asigură valorificarea eficientă a deșeurilor;
    efectuează lunar/saptamanal/zilnic inventare pentru verificarea gestiunii de marfă, ambalaje și alte materiale în conformitate cu modurile de lucru, procedurile interne,
    normele legale în vigoare;
    ține evidența zilnică, în sistemul informatic (fisier Excel) a mișcarilor de marfă și ambalaje și face verificarea cu seful de tura (lista verde).

    Alte informatii

    Se oferă:
    salariu fix;
    bonuri de masă;
    prima lunară de 500 lei brut;
    asigurare medicală privată;
    contract determinat (3 luni cu posibilitate de prelungire).


    Pentru informatii suplimentare va rog sa sunati la numarul de telefon 0736 650521.