Tehnician Service Cantare Electronice / Echipamente Retail / Retelistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Tehnician Service Cantare Electronice / Echipamente Retail / Retelistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Compania furnizeaza solutii tehnice, echipamente si softuri personalizate pentru diverse domenii de activitate: retail, logistica, transport, productie, snatate, utilitati etc.

    Inovează constant şi furnizează soluţii de automatizare şi transformare a magazinelor pentru companii de retail de toate tipurile şi dimensiunile, venind în sprijinul atingerii obiectivelor comerciale şi contribuind la crearea de excelenta în servirea clientilor.

    Compania ofera aplicaţii conectate în timp real, cu ajutorul carora clientii pot controla noile medii hibride fizico-digitale din varii sectioare de activitate.

    Daca te interesează să descoperi tehnologiile actuale și de viitor și iți dorești să te dezvolți profesional într-o companie de succes, te invitam să te alaturi unei echipe de profesionisti.

    Cerințe:
    Studii tehnice medii/superioare;
    Experiență pe o poziție similară prerezinta avantaj (se ofera si training in domeniu pentru cei care se pot adapta rapid);
    Cunostinte de electronică, mecanica sau hardware (diagnosticare, configurare, instalare), retelistica- reprezinta avantaj;
    Abilități de comunicare, planificare și organizare;
    Cunoștințe limba engleza pentru analiza documente tehnice echipamente;
    Disponibilitate deplasari 50% din timp in Bucuresti si limitrof pentru mentenanță echipamente folosite in retail;
    Permis conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    Execută depanarea/configurarea/instalarea echipamentelor din portofoliul companiei, in special cantare electronice si alte echipamente folosite in magazine (imprimante fiscale, retelistica etc);
    Asigură suportul tehnic pe teren, la client sau de la distanta, analizează cauzele defecțiunilor și propune lista de piese de schimb, a echipamentelor și a consumabilelor;
    Asigură instruirea clienților cu privire la utilizarea echipamentelor;
    Întocmește documentaţia necesară fiecărei intervenţii (fişă service / proces verbal de predare primire si punere in functiune).

    Alte informatii

    Oferta:
    Salariu negociabil in functie de experienta pe o pozitie similara;
    Un pachet complex de beneficii pentru a încuraja oamenii energici și muncitori: un mediu modern de lucru, acces la biblioteca Bookster, abonament medical, program flexibil (8h/zi, cu incepere de la 8:30 sau 9:30), bonus de performanță pana la 15% din salariu, zi naștere liberă, zile concediu suplimentare în funcție de vechime, penultima vineri din lună zi scurtă, fructe, cafea la birou.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (528)