Coordonator Licitatii (Bid Specialist/ Bid Coordinator)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TECNIC Consulting Engineering Romania active.


Vezi toate job-urile Coordonator Licitatii (Bid Specialist/ Bid Coordinator) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: TECNIC Consulting Engineering Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    TECNIC Consulting Engineering Romania is specialized in providing Contract administration, Design Services, Supervision of Works services for infrastructure projects related to roads, railways infrastructures, civil works, environment, urban and municipality development.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul ingineriei civile/economic/juridic sau alte domenii relevante;
    Experienta de minim 10 ani in pozitia de Expert Achizitii Publice/Coordonator Licitatii/ Specialist Licitatii in ofertarea contractelor de servicii si/sau lucrari de inginerie civila, pentru infrastructura de transport (drumuri, cai ferate), constructii civile;
    Experienta in pregatirea dosarelor de licitatie pentru participarea la proceduri nationale si internationale de atribuire a contractelor de servicii (supervizare, proiectare) si/sau lucrari de inginerie civila;
    Experienta in identificarea si recrutarea expertilor propusi in cadrul procedurilor de atribuire;
    Experienta in elaborarea propunerilor tehnice reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Participarea la elaborarea ofertelor in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare;
    Monitorizarea si urmarirea licitatiilor in derulare (clarificari, amanari, anulari, etc.);
    Implicare in actualizarea bazei de date a proiectelor de interes;
    Colaborarea cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele si informatiile necesare;
    Analizarea tuturor componentelor/cerintelor din Documentatia de atribuire;
    Elaborarea solicitarilor de clarificari adresate autoritatii contractante;
    Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante in perioada de evaluare;
    Intocmirea dosarului procedurii de achizitie publica;
    Completarea formularelor aferente licitatiei, redactarea ofertei;
    Intocmirea si verificarea dosarului administrativ al licitatiei publice;
    Depunerea/transmiterea catre autoritatea contractanta a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
    Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
    Urmarirea continua a modificarilor in legislatia privind achizitiile publice.

    Aptitudini:
    Gandire strategica si organizatorica;
    Cunostinte avansate de lucru in Word, Excel, Microsoft Project Planner etc;
    Cunostinte avansate de limba engleza;
    Spirit de lucru in echipa, cu orientare spre rezultate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Un mediu de lucru modern şi dinamic;
    Condiţii foarte bune de lucru;
    Salariu motivant;
    Asigurare medicala privata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (23)