Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
Asistent manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KreativeHR active.Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | KreativeHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.06.2022 |
Kreativehr este o agentie de recrutare si selectie, cu capital autohton! Strategia noastra este de a oferi prin pasiune, implicare și adaptabilitate, un plus pietei de resurse umane. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii nostri de business, acopering cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Ce ne-ar plăcea să ai:
• studii medii sau superioare;
• capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
• pragmatism şi meticulozitate în realizarea sarcinilor;
• capacitate de adaptare la situaţii noi;
• cunoştinţe foarte bune de limba engleză, scris şi vorbit;
• cunoştinţe de utilizare a calculatorului, a copiatorului, faxului, etc.
Ce vei face:
• Primirea corespondenţei (trimisă prin poştă, electronic sau fax), înregistrarea şi distribuirea personalului căruia i-a fost repartizată.
• Expedierea corespondenţei realizată de personalul prin poştă, electronic sau fax, după caz.
• Preluarea şi direcţionarea corespunzătoare a apelurilor telefonice (dacă persoanele solicitate nu sunt disponibile, preia în scris mesajele şi le transmite către acestea).
• Îndeplinirea tututor formalităţile legate de recepţia clienţilor, furnizorilor, partenerilor de afaceri.
• Asigurarea suportului administrativ pentru toți avocații asociați, colaboratori sau alți salariați ai firmei.
• Menţinerea unui sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor gestionate asigurându-se ca acestea sunt aşezate în ordine cronologică.
• Gestionarea bazei de date cu clienții și furnizorii şi va ţinerea evidenţei încasărilor înregistrate sau a plăţilor efectuate de societate pentru a o preda către persoana care se ocupă de contabilitatea
• Redactarea diverselor documente administrative la solicitarea persoanelor cărora se subordonează și / sau a avocaţilor asociaţi sau colaboratori.
Raporteaza eroarea la