Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
Asistent Manager
Angajator: | TECNIC Consulting Engineering Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.06.2022 |
Cerinte
Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
Cunostinte corespondenta de afaceri
Cunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office.
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;
Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
Organizarea deplasarilor;
Traducerea si redactarea de documente;
Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
Aptitudini:
Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;
Capacitate de organizare pe prioritati.
Beneficii:
Un mediu de lucru modern şi dinamic;
Condiţii foarte bune de lucru;
Salariu motivant.
Raporteaza eroarea la