Asistent Manager

Angajator: TECNIC Consulting Engineering Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 08.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

     Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
     Cunostinte corespondenta de afaceri
     Cunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;
     Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
     Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office.

    Responsabilitati

     Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;
     Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
     Organizarea deplasarilor;
     Traducerea si redactarea de documente;
     Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
     Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
     Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.

    Aptitudini:
     Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;
     Capacitate de organizare pe prioritati.

    Alte informatii

    Beneficii:
     Un mediu de lucru modern şi dinamic;
     Condiţii foarte bune de lucru;
     Salariu motivant.