Analist financiar

Angajator: Integra HR
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit

    Cerinte

    Căutăm Analist Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca, Bucuresti sau Iași, care se extinde.

    Profilul candidatului ideal:

    Cunoștințe și calificări necesare:
    Studii superioare finalizate economice
    Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu)
    Limba engleza (avansat) - vorbit si scris;
    Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project, SharePoint);

    Experiența de muncă:
    Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte;
    Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
    Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
    Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
    Elaborează analize de suportabilitate și a performanței financiare a beneficiarului pentru proiectele de investiții;
    Elaborează analiza încadrării în limitele de ajutoare de stat/regionale;
    Contribuie la elaborarea studiilor de piață;
    Contribuie la elaborarea Planurilor de afaceri (analiză și previziune de cash-flow, cont de profit și pierdere și bilanț);
    Contribuie la realizarea planificării financiare și previziuni pentru proiectele de investiții;
    Contribuie la elaborarea Bugetului Proiectului;
    Contribuie la elaborarea Cererilor de rambursare;
    Contribuie la elaborarea Rapoartelor de progres și a altor documente legate de progresul proiectului conform solicitărilor finanțatorului;
    Sprijină rezolvarea solicitărilor în etapele de evaluare și contractare a proiectului;
    Participă la întâlnirile echipei de proiect, interne si cu clientii.

    Alte informatii

    Descrierea companiei
    Suntem Integra HR, companie de consultanță in resurse umane. Suntem aici pentru a găsi omul potrivit la locul si momentul potrivit.

    Clientul nostru, Relians este o companie ce oferă servicii de consultantă în managementul proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă, fiind poziționată ca lider de piață.

    Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri sau de catre compania angajatoare, client al Integra HR, in numele careia postam anuntul, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.