Key Account Manager

Employer: Antal International
Domain:
  • Production
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 06.07.2022
    Short company description

    We are experts in the global search and selection industry - we work with professional and managerial talent worldwide. Utilizing an extensive international network to carry out cross border work allows us to bring a truly unique approach to the recruitment sector.

    Antal Bucharest was established in 2003, via Irina Vasile, as one of the oldest master franchisees, and has enjoyed a continuous presence in the market and internationally.

    Year after year, our office was locally nominated as Top Profit & Top Revenue in Bucharest as well as among the Top 5 Executive Recruitment agencies in Romania for its area of business, also winning the Best Service Quality Prize of Romanian Franchise National Association.

    Antal Bucharest office, as a master franchisee, has launched since 2003 till today other sub franchised offices in across Romania and is willing to expand, continuously.

    We have made a number of 3.791 placements, since 2003 till today, all of key experts, mid and top roles, out of them 56% are locally based and the rest, internationally.

    Requirements

    Ce ne dorim să ai:

    • Studii superioare finalizate în administrarea afacerilor, vânzări sau un alt domeniu relevant;
    • Experiență dovedită pe o pozitie de Key Account;
    • Experiență dovedită în vânzări;
    • Abilități de negociere excelente;
    • Abilități dovedite în dezvoltarea relațiilor de încredere și de durată;
    • Capacitatea de a înțelege nevoile individuale ale clientului;
    • Carnet de conducere categoria B.

    Responsibilities

    • Raspunde de distributia produselor companiei pe magazinele KA alocate;
    • Propune si implementeaza programe specifice, adaptate cerintelor pietei, consumatorului sau specificului canalului KA pentru cresterea cifrei de afaceri si imbunatatirea imaginii produselor companiei;
    • Minimizeaza frecventa „out of stock” si numarul retururilor printr-un management al stocului eficient si previzionarea comenzilor, impreuna cu dezvoltarea retelei de comunicare in magazinele KA alocate;
    • Verifica respectarea preturilor din oferta, conform regulilor impuse de catre companie;
    • Monitorizeaza permanent performanta magazinelor KA alocate, ofera feed-back (informatii si analize) managementului companiei in vederea imbunatatirii activitatilor de dezvoltare;
    • Face analiza sortimentului listat la magazinele KA alocate si imbunatatirea acestuia prin propuneri de listare produse noi;
    • Supervizeaza promotiile pe magazinele KA alocate, evalueaza impactul lor si intocmeste rapoarte de feed-back;
    • Urmareste si analizeaza permanent evolutia pietei din punct de vedere al situatiei economice si al concurentei (produse, promotii etc.) si raporteaza informatiile necesare in timp util pentru luarea masurilor necesare de ajustare a politicii de vanzari. Obtine date despre activitatea competitiei;
    • Se asigura de calitatea produselor si de prospetimea lor in timpul vizitelor de piata;
    • Verifica permanent calitatea merchandisingului efectuat in magazinele alocate, in special pozitionarea, vizibilitatea, termenul de garantie si aspectul, precum si folosirea adecvata a materialelor POS si transmite feed-back si propuneri de imbunatatire;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii.

    Other info

    • Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale (salariu fix + bonus de performanta);
    • Posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire;
    • Asigurare de sănătate privată;
    • Prime de Crăciun și Paște;
    • Tichete de masă de 20 lei/zi;
    • Posibilitatea de a lucra de acasa câteva zile pe lună;


    Please note our career adverts may use approximative salary levels purely as a guide. However, we are happy to consider applications from all candidates who are able to demonstrate the skills necessary to fulfill the role. We can only answer to the best-fit applicants within an average response time of a maximum of 4(four) weeks. The rest of the CVs are stored in our international talent pool for future potential matches. Please note that your personal information will be treated in accordance with our Privacy Policy. Thank you!
    consultant code: CP79/07/06/2022