Asistent Achizitii

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul Auchan, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    -Studii superioare absolvite
    -Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
    -Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
    -Pasiune pentru produse si orientare catrei client.

    Responsabilitati

    -Gestionarea comenzilor, stocurilor si relatia cu furnizorii
    -Emiterea, clasarea si arhivarea diferitelor documente si dosare
    -Listarea articolelor si furnizorilor noi
    -Gestionarea indicatoriilor de rentabilitate, promotii/schimbari de pret
    -Centralizarea fisierelor promo, schimbarilor de tarif, listarile noi
    -Semnalarea diferentelor si transmiterea lor catre responsabilul de grup
    -Gestionarea agendei comune si a programului de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>