Customer Advisor/ Conseiller Clientèle Française

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Advisor/ Conseiller Clientèle Française active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Căutăm o persoană deschisă, sociabilă, pasionată de călătorii, organizată, responsabilă, orientată către client , care să întrunească cât mai multe din condițiile de mai jos:

    - Dorința și abilitatea de a învață într-un timp cât mai scurt procedurile și sistemele puse la dispoziție
    - foarte bune cunoștințe de limba franceză (B2/C1)
    - cunoștințe minime de limbă engleză(A1/A2)
    - dorința de învățare și perfecționare profesională
    - experiență de minim 1 an în domeniul Call Center (este cu titlu preferențial)
    - cunoștințe foarte bune de operare PC (Windows, Pachet Office)
    - abilități de gestionare a relațiilor cu clienții
    - posibilitate de colaborare și interes într-o carieră pe termen lung

    Responsabilitati

    Persoanele selectate vor oferi asistență în limba franceză prin telefon/chat/email clienților unei mari agenții aeriene.

    Alte informatii

    Dacă dorești să devii membru al echipei Covisian România îți oferim:

    - Mediu de lucru modern și plăcut, într-un sistem profesionist, bazat pe comunicare
    - Activitate diversă ce stimulează acumularea permanentă de cunoștințe și împiedică plafonarea
    - Specializare profesională în vederea dezvoltării unei cariere stabile
    - Pachet salarial complex și motivant
    - Oportunități de promovare în cadrul companiei
    - Contract pe perioada nedeterminată
    - Locație în inima orașului ( zona Palas)