Customer care with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer care with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Obligatoriu cunostinte limba italiana nivel avansat, preferabil si limba engleza nivel mediu;

    - Cunostinte bune pachet Microsoft Office;

    - Disponibilitate pentru lucrul in ture, 8 ore/zi, Luni – Duminica;

    - Program de lucru: L-D in ture, disponibilitate pentru ture de zi, noapte si 2 weekend-uri pe luna; programul de lucru este stabilit de catre managerul de departament cu 1 luna inainte;

    - Absolvent de studii liceale sau superioare.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza activităti de asistenta suport prin intermediul apelurilor inbound / outbound, ticket on-line, e-mailuri pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate si conform cu activitatile de Business Continuity.

    - Serviciile oferite sunt de informare si / sau suport pentru diferite produse bancare (blocare card, tranzactii, POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit);

    - Gestioneaza activitătile operative stabilite pe baza obiectivelor și priorităților / termenelor atribuite de responsabilul său, utilizand aplicatii informatice și softul specializat, in conformitate cu manualele, criteriile, practicile și procedurile predefinite;

    - Dobandește cunostintele și abilitătile tehnice și operative necesare pentru desfasurarea activitatii;

    - Cauta informațiile solicitate de client utilizand instrumentele disponibile;

    - Documenteaza toate informatiile legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare;

    - Identifica prioritătile pentru apelurile in asteptare;

    - Identifica, raportează și gestionează incidentele legate de serviciul efectuat;

    - Ofera solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;

    - Respecta standardele de calitate ale companiei in ceea ce priveste raportul cu clientii sai.

    Alte informatii

    - Salariu fix;

    - Spor 90 Ron net/zi weekend lucrata;

    - Spor lucru de noapte +75% pe ora/noapte;

    - Decontare taxi pentru turele de noapte;

    - Bonuri de masa in valoare de 15 lei/zi lucrata;

    - Orele suplimentare si sarbatorile legale platite 200%;

    - Decontare transport (autobuz, metrou, voucher carburant)

    - 21 zile de concediu/an minim in functie de vechimea in munca;

    - 24 ore libere platite/an pentru timp personal;

    - Bonus de performanta anual si semestrial;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (319)