Operator PC - Timisoara - Divizia Philip Morris
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Operator PC - Timisoara - Divizia Philip Morris active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Interbrands Orbico este cel mai mare distribuitor de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări.
Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.
Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
• Cunoştinţe de operare PC;
• Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor;
• Minimum 1 an experienta in contabilitate primara;
• Abilitate de lucru cu cifre, atenţie distributivă;
• Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
• Integritate, onestitate;
• Fara antecedente penale.
• Proceseaza zilnic datele din vanzari si datele logistice pentru a asigura rapoarte corecte si in timp util; administreaza baza de date; tine evidenta documentelor fiscale; verifica intocmirea registrului de casa; inregistrarea extrase bancare in sistemul de operare;
• Verifica rapoartele agentilor si documentele fiscale atasate, conform procedurilor interne de lucru;
• Verifica soldurile conturilor de casa, banca si efecte comerciale conform documentelor justificative;
• Raporteaza lunar rezultatele inventarierii gestiunii de documente fiscale;
• Furnizeaza informatii la cerere in legatura cu informatiile aflate in casierie si in conturile bancare;
• Preda documente fiscale catre agenti si inscriere in fise de magazie;
• Verifica chitanta depunere cash catre firma de colectare vs sistem informatic si vs Rapoarte agenti;
• Transmite fisiere Excel in vederea importului Registrului de Casa pentru chitante si celelelate operatiuni din casa;
• Verifica si inregistreaza instrumente bancare primite de la clienti;
• Intocmeste borderou centralizator pentru efectele expediate catre banca;
• Arhiveaza efecte si borderouri centralizatoare de trimitere la banca;
• Verifica: rapoarte agenti, facturi si chitante pentru elementele obligatorii si intocmire corecta;
• Intocmeste raport facturi/ chitante neconforme;
• Intocmeste fisier Excel incarcari/ consum, documente fiscale agenti;
• Stampileaza si arhiveaza documente fiscale;
• Îndeplineste indicaţiile date de departamentul IT în ceea ce priveşte perifericele şi procedurile software, aplicand procedurile primite de la acesta ( Help-desk, IT);
• Informeaza in timp util departamentul IT despre eventuale probleme aparute in sistemul informatic;
• Acorda suport superiorului direct/ il inlocuieste pe acesta, ori de cate ori este nevoie.
Postul este disponibil pe perioada nedeterminata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
KFC Timisoara iti ofera un job cu VENIT NET #pebune pana la 3732 lei! Aplica fara CV | |
BROKER DE ASIGURARI - IASI, TIMISOARA, ORADEA Aplica fara CV | |
Business Client Adviser _ Timisoara Branch Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la