Operator Back Office - E.ON Energie Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crosswork active.


Vezi toate job-urile Operator Back Office - E.ON Energie Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Crosswork
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 24.06.2022

    Agentia de recrutare Crosswork se afla in cautarea unui Operator Back Office (Responsabil Reclamatii) pentru biroul din Targu Mures, al clientului sau, E.ON Energie Romania, companie multinationala activa in domeniul energetic. 

      Rol:
    - Responsabil cu activitatea de inregistrare, analiza, solutionare si arhivare a corespondentei, utilizand platformele IT disponibile.

      Cu ce se ocupa un Responsabil Reclamatii?
    - Inregistrezi corespondenta utilizand aplicatiile IT dedicate acestui proces, clasifici speta adresata si o solutionezi, transmitand raspunsul catre client; 
    - Analizezi solicitarile si reclamatiile primite si stabileste modul optim de solutionare a lor;  
    - Mentii legatura cu toate departamentele implicate in vederea solutionarii spetei adresate de client; 
    - Monitorizezi permanent solicitarile si reclamatiile in vederea respectarii indicatorilor de calitate comerciala prevazuti de Standardele de Performanta pentru serviciul de Distributie si cel de Furnizare, pentru evitarea platii compensatiilor pentru nerespectarea termenelor;  
    - Contactezi telefonic clientii, indiferent de canalul de intrarea a cererii, pentru oferirea de detalii in legatura cu raspunsul ce urmeaza a fi expediat, in situatiile in care identifica o speta cu risc de escaladare sau revenire.

      Cerinte:
    - Studii universitare sau medii cu diploma de bacalaureat;  
    - Aptitudini de comunicare, expunere clara a ideilor, abilitati deosebite de exprimare;  
    - Operativitate, initiativa, orientare spre rezultate si indeplinirea obiectivelor;  
    - Capacitate de adaptare la schimbare; 
    - Cunostinte de lucru MS Offic (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP-ISU, CRM; 
    - Disponibilitate de lucru pe perioada determinata.