Customer Sales Support with French

This job is no longer active!

View all jobs APT Prohuman active


View all jobs Customer Sales Support with French active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: APT Prohuman
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 03.06.2022
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Requirements

    We are looking for a candidate with:
    2-3 years work experince in customer interaction Excellent time management Problems identification and strategic thinking Solution oriented Strong communication skills Bachelor degree or in course of obtaining Fluency in English and French

    Responsibilities

    1. Consultancy & Design of Product Offering:
    • Key contact for the Sales organization for Customer E-Catalogue and Portal related matters
    • Guide Sales and implement optimal catalogue structure
    • Proactively informs Sales/Customer on any major change in offering or pricing
    • Provide B2B solution consultancy (no B2Bi)
    • Provide consultancy on product offering and pricing
    • Performs triage on issues and redirects to appropriate teams


    2. Catalogue Deployment & Maintenance:
    • Drive Catalogue set-up & maintenance in line with Sales and Customer requirements
    • Proactively manage EOL and NPI in customer offering and catalogue
    • Manage offering and pricing update across BUs

    G.A.06032022-1619