Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
Agent Servicii Clienti (Call Center – Inbound & Outbound)
Angajator: | Niko Group Com |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.07.2022 |
With an international experience of 20 years, WINBET became shortly the most successful chain of gaming clubs in Eastern and Central Europe. We are present in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania and Romania.
Cerinte
Experiență:
- Minim 1 an experiență call-center.
- Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus
- Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft Excel
Abilități:
- Excelente abilități de comunicare verbală
- Capacitatea de a lucra în echipă și individual
- Capacitate de analiză
- Atitudine proactivă
- Disponibilitate pentru lucru în schimburi
- Rezistență la stres
- Răbdare, empatie și tact
- Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelor
- Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectul în desfășurare, cu scopul promovării produselor și serviciilor WINBET. (outbound)
- Vei oferi asistență telefonică clienților, dovedind proactivitate și muncă în echipă cu alte departamente în rezolvarea solicitărilor primite. (inbound)
- Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare.
- Vei da dovadă de empatie, intuiție și creativitate în abordarea și rezolvarea solicitărilor de la clienți.
- Vei asigura un nivel ridicat de detaliere și acuratețe în toate interacțiunile avute cu clienții.
- Vei reacționa calm și obiectiv în orice situație, menținând în orice moment o atitudine înțelegătoare față de clienți.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, spor de noapte și de weekend;
- Program de lucru în ture, cu 4 zile libere pe săptămână;
- Tichete de masa
- Climat de muncă relaxat și plăcut.
Raporteaza eroarea la