Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Sales Support Officer (part time - 6h)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BAT Romania active.Vezi toate job-urile Customer Sales Support Officer (part time - 6h) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BAT Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.08.2022 |
Remote work: | On-site |
FUNCTION: Marketing
SUB FUNCTION: Marketing - Trade Marketing & Distribution - Office
SALARY RANGE: competitive salary/remuneration
LOCATION: Bucharest, Romania
JOB TYPE: Fixed term – 6 months
British American Tobacco are in prezent o oportunitate interesanta pentru mai multe roluri part-time (6 ore) in cadrul departamentului Customer Sales Support
RESPONSABILITATI:
• Cunoaste si respecta strategiile companiei (cunoaste produsele, programele si campaniile desfasurate).
• Asigura preluarea si procesarea solicitarilor clientilor de tip: inregistrare comenzi, activitati track& trace, suport client, conform procedurilor de lucru.
• Respecta instructiunile si procedurile de lucru specifice postului.
• Cunoaste si foloseste corect aplicatiile la care are access.
• Urmareste respectarea standardelor de imagine si protocol, ca si respectarea standardelor privitoare la corespondenta interna si externa.
• Asigura comunicarea cu celelalte departamente in vederea prelucrarii informatiilor primite de la acestea.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
• Avand in vedere ca in paragrafele anterioare au fost stipulate numai principalele responsabilitati, titularul postului are datoria sa indeplineasca si alte sarcini primite pe cale ierarhica care au legatura cu postul sau.
ABILITATI:
• Abilitati de comunicare si negociere.
• Toleranta, calm, perseverenta.
• Capacitate de a rezolva probleme.
• Corectitudine, flexibilitate.
• Abilitati de lucru cu calculatorul.
• Stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari.
• Spirit de initiativa cu predispozitie spre actiune.
• Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
• Capacitate de autoorganizare si punctualitate.
CERINTE:
• Nivelul de studii: Minimum studii medii (bacalaureat).
• Calificari / specializari necesare:
- Cursuri de specializare in domeniul comunicarii, vanzari, relatii client.
- Operare PC (MS Office, intranet, etc.)
• Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post): minimum 6 luni experienta intr-o pozitie care presupune competente de comunicare prin telefon.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Vezi job-uri similare (541) |
Raporteaza eroarea la