Asistent Manager

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Voluntari
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that we. will find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    • Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj;
    • Cunoștințe de limba engleză la un nivel minim mediu;
    • Studiile superioare constituie un avantaj;
    • Bune cunostinte de utilizare a Microsoft Outlook, Excel, Word, PowerPoint;
    • Capacitate de organizare și planificare;
    • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
    • Atitudine proactivă, flexibilitate, integritate;
    • Responsabilitate și seriozitate, persoană capabilă de a lucra cu informații confidențiale.

    Responsabilitati

    • Sortează și înregistrează corespondența primită în registrul de intrări-ieșiri (număr, dată, denumirea firmei, telefon, conținutul mesajului, alte informații considerate necesare);
    • Preia și direcționează apelurile telefonice; preia eventualele mesaje și le transmite ulterior sau direcționează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema;
    • Programează ședințele și menține ordinea și curățenia în sălile de ședință;
    • Întâmpină persoanele din afara centrului commercial (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora, după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent;
    • Menține evidența primirii faxurilor, se ocupă de copierea și înregistrarea lor (conținutul mesajului, număr, dată), îndosarierea lor;
    • Completează borderourile pentru firmele de curierat, completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
    • Programează interviurile și audiențele;
    • Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
    • Primește și transmite e-mail-uri și memo-uri;
    • Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile;
    • Asigură o bună comunicare și urmărește fluxul documentelor în relația cu celelalte societăți ale grupului;
    • Efectuează rezervările necesare desfășurării în bune condiții a călătoriilor în scop de afaceri (bilete de avion, rezervări de mașini, camere de hotel și orice alte rezervări ce implică deplasarea respectivă);
    • Menținerea legăturii cu companiile de taxi, inclusiv gestionarea voucherelor emise de companiile partenere;
    • Menținerea unei bune comunicări cu personalul ce asigură curățenia în cadrul societății;
    • Are o atitudine politicoasă atât față de chiriașii centrului, cât și față de persoanele cu care vine în contact în cadrul centrului;
    • Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații.

    Alte informatii

    • Procesul de recrutare se va desfășura prin intermediul QPAS, companie de recrutare.
    • Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.