Bosch Service Solutions aniversează 15 ani de activitate în România
Referent financiar cu limba Italiană/Germană
Angajator: | Randstad Romania SRL |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2022 |
Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.
The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.
In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.
Ești în căutarea unei noi provocări?
Cerințe:
Studii superioare în curs sau finalizate
Cunoștințe de limba germana sau italiana (minim A2) + engleza (minim B1)
Cunostinte in operarea Microsoft Office; Outlook
Bune abilitati organizatorice, atenție la detalii
Flexibilitate, dinamism și capacitatea de a se adapta rapid schimbărilor
Atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare
Efectuarea activității de back office atribuită, pe baza priorităților și termenelor stabilite
Crearea și verificarea documentației necesare, aplicând procedurile într-un mod eficient, obtinand rezultate de calitate
Gestionează datele clienților băncii și/sau certificarea situației financiare a clienților
Beneficii:
Training intern
Flexibilitate program de lucru
Mediu multinational
Asigurare medicala intr-o retea privata de sanatate
Bonuri de masa în valoare de 20 de lei/zi
Sistem de bonusare lingvistic lunar
Program: Luni-Vineri 09:00-18:00 (o ora pauza de masa)
Raporteaza eroarea la