Reprezentant Comercial in Chiajna
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Reprezentant Comercial in Chiajna active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.06.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
• Experienta de minim 1 an intr-un post similar;
• Cunostinte bune de operare PC (Pachet MS Office, Word, Excel, etc) si sisteme informatice;
• Cunostinte de limba engleza;
• Adaptabilitate, flexibilitate si capacitate de a lucra in echipa;
• Competente de negociere, gandire si capacitate de analiza si sinteza;
• Atitudine pozitiva si orientare catre rezultate.
Responsabilitati:
• Ofera suport clientilor interni si externi, prin punerea la dispozitie telefonic sau prin e-mail a
informatiilor despre produse;
• Cunoaste si respecta intocmai politicile comerciale de vanzari si achizitii ale companiei pentru
grupele de produse gestionate;
• Monitorizeaza zilnic stocurile / face propunerile de comenzi conform procedurii de achizitie
pentru asigurarea necesarului pentru grupele aflate in gestiune;
• Raspunde in mod direct de receptia calitativa si cantitativa a marfurilor livrate de furnizor;
• Intocmeste si transmite comenzile catre furnizori (sau filiale, dupa caz) pentru depozit, livrare
directa sau comision;
• Inregistreaza marfurile in sistem, respectand conditiile prevazute prin procedurile interne in
vigoare;
• Urmareste saptamanal programele de stoc si se consulta cu superiorul ierarhic pentru remedierea
stocurilor neperformante;
• Propune solutii de optimizare a activitatii in cadrul departamentului;
• Analizeaza impreuna cu superiorul direct stocurile de marfa si propune masuri in vederea
optimizarii acestora
• Urmareste si centralizeaza reclamatiile existente privind produsele gestionate si comunica
statusul acestora coordonatorului de departament ;
• Intocmește situatii si rapoarte conform solicitarilor.
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv;
• Bonus trimestrial;
• Abonament medical;
• Transport asigurat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti BUCURESTI, Brasov, | |
Vezi job-uri similare (74) |
Raporteaza eroarea la