Reprezentant Comercial in Chiajna

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Comercial in Chiajna active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    • Experienta de minim 1 an intr-un post similar;
    • Cunostinte bune de operare PC (Pachet MS Office, Word, Excel, etc) si sisteme informatice;
    • Cunostinte de limba engleza;
    • Adaptabilitate, flexibilitate si capacitate de a lucra in echipa;
    • Competente de negociere, gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    • Atitudine pozitiva si orientare catre rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Ofera suport clientilor interni si externi, prin punerea la dispozitie telefonic sau prin e-mail a
    informatiilor despre produse;
    • Cunoaste si respecta intocmai politicile comerciale de vanzari si achizitii ale companiei pentru
    grupele de produse gestionate;
    • Monitorizeaza zilnic stocurile / face propunerile de comenzi conform procedurii de achizitie
    pentru asigurarea necesarului pentru grupele aflate in gestiune;
    • Raspunde in mod direct de receptia calitativa si cantitativa a marfurilor livrate de furnizor;
    • Intocmeste si transmite comenzile catre furnizori (sau filiale, dupa caz) pentru depozit, livrare
    directa sau comision;
    • Inregistreaza marfurile in sistem, respectand conditiile prevazute prin procedurile interne in
    vigoare;
    • Urmareste saptamanal programele de stoc si se consulta cu superiorul ierarhic pentru remedierea
    stocurilor neperformante;
    • Propune solutii de optimizare a activitatii in cadrul departamentului;
    • Analizeaza impreuna cu superiorul direct stocurile de marfa si propune masuri in vederea
    optimizarii acestora
    • Urmareste si centralizeaza reclamatiile existente privind produsele gestionate si comunica
    statusul acestora coordonatorului de departament ;
    • Intocmește situatii si rapoarte conform solicitarilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv;
    • Bonus trimestrial;
    • Abonament medical;
    • Transport asigurat.