Consultant tehnic implementare ERP – solutii fiscale si de gestiune

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    - Studii superioare de preferinta în domeniul economic
    - Cunoştinţe avansate operare PC si sisteme software de gestiune
    - Cunoasterea prealabila aplicatiei SoftOne este un atu
    - Capacitate de analiză și sinteză
    - Atenție la detalii și atenție distributivă
    - Abilități de lucru atât individual cât și în echipă
    - Permis de conducere cat. B
    - Cunostinte legate de declaratii fiscale, rapoarte contabile
    - Seriozitate si perseverenta
    - Abilitati de comunicare cu clientii si potentialii clienti ai companiei
    - Spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie
    - Capacitatea de a intelege cerintele de business si de a oferi solutii de calitate si in timp util
    - Abilitati organizatorice, capacitate de invatare ridicata
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat, scris/vorbit.

    Responsabilitati


    - Configurarea si implementarea unui sistem software de gestiune a resurselor de tip ERP
    - Intelegerea nevoilor clientilor potentiali ai companiei pentru sistemul de tip ERP si configurarea acestuia conform specificatiilor oferite de catre clienti
    - Participarea impreuna cu consultantul de vanzari la intalniri de prezentare pentru solutia de tip ERP
    - Deplasari la clienti existenti sau potentiali
    - Intocmirea de manuale de utilizare in format electronic
    - Instruirea angajatilor ce vor utiliza sistemul ERP.