Consultant vanzari showroom

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Studii superioare finalizate;
    • Abilitați de comunicare, negociere si gestionare;
    • Abilitați tehnice (măsurători, viziune in spațiu);
    • Comunicativ, creativ, atent la detalii.





    Responsabilitati

    Administrativ:
    • Transmite toate informațiile contractelor sau discuțiilor avute/încheiate cu clienții către toate departamentele implicate;
    • Actualizare si centralizare liste preturi;
    • Actualizează diverse baze de date;
    • Operează in sistem, completează date necesare facturării.

    Vânzări
    • Cunoașterea tuturor produselor comercializate de companie: mobilier, decorațiuni, perdele, draperii, tapet, covoare, bucătarii, produse electrocasnice, etc;
    • Prezentarea si promovarea produselor companiei atât prin arătarea tuturor pieselor existente in locație dar si prin utilizarea catalogului de prezentare;
    • Conceperea de oferte pentru client după efectuarea măsurătorilor împreuna cu echipa de proiectare;
    • Urmărire semnarea contractului dupa finalizarea tuturor discuțiilor;
    • Urmărire si emitere facturi proforme/fiscale, efectuare plați;

    Alte atribuții:
    • Întocmește raport saptamanal cu modificările aparute pe stocuri din showroom;
    • Întocmirea draftului de contract ;
    • Verificarea bonității clientului;
    • Informează intotdeauna in legatura cu situația conturilor sale;
    • Transmite lunar informațiile necesare, actualizate si corecte in vederea calculării comisioanelor;
    • Este responsabil de toate datele, informațiile, contractele trimise in/din cadrul companiei;


    Alte informatii

    Așteptări:
    • Îndeplinirea targetului de vanzari si marketing stabilit de conducerea departamentului;
    • Promovarea unei imagini pozitive si profesioniste prospectilor si clienților;
    • Menținerea unei relatii cat mai bune si mai apropiate cu clientul;
    • Contribuirea cu idei noi la îmbunătățirea politicii si tehnicilor de marketing si vânzări;
    • Promovarea unui spirit atât competitiv cat si colegial in interiorul departamentului si al organizației.

    Asteptam cv-urile pe adresa de email: recrutare[@]abchumancapital.ro