Specialist Suport Clienti si Managementul Reclamatiilor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Humangest Group active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Clienti si Managementul Reclamatiilor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Humangest Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2022 |
Remote work: | On-site |
Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.
Cerinte
Ce am vrea noi să ai:
• Studii superioare, preferabil in domeniu electrotehnic/energetic;
• Experienta în domeniu tehnic si/sau relatii cu clientii minim 3 ani;
• Cunostinte de MS Office, SAP ISU;
• Bune abilitati de comunicare, de solutionare de probleme si spirit de echipa.
Ce vei face?
• Vei reprezenta interfața companiei in relatia cu furnizorii si clientii pentru gestionarea reclamaţiilor/sesizărilor/solicitărilor referitoare la serviciul de distribuţie a energiei;
• Vei identifica solutii si vei transmite raspunsuri la reclamatiile primite in termenul procedural/legal;
• Vei mentine o buna relatie de colaborare cu departamentele din companie, care furnizeaza informatii/solutii, pe baza cărora vei formula răspuns către Furnizori/Clienți;
• Vei participa la întâlniri/medieri cu furnizorii pentru identificarea masurilor si solutiilor de rezolvare a reclamaţiilor/sesizărilor/solicitărilor adresate de clienți;
• Vei valida situaţiile de plată a compensaţiilor către clienţi, pentru situaţiile în care nu s-au respectat termenele reglementate de răspuns la reclamaţiile/sesizările/solicitarile adresate;
• Vei asigura menţinerea standardelor de calitate ale serviciilor furnizate clienţilor existenţi şi potenţiali.
Ce îţi oferim noi:
• Pachet salarial atractiv ;
• Îți oferim decont de transport dacă locuiești prea departe de sediu ;
• Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi ;
• Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata ;
• Tichete de masă in format electronic de 20 lei/zi lucrata;
• Asigurare medicală privată pentru ca ne dorim sa lucrezi în siguranță și sănătos ;
• Iti place sa explorezi locatii noi sau, pur si simplu vrei sa te relaxezi? Foarte bine! Tu alege locatia si noi iti oferim o primă de vacanță!
Te-am făcut curios? Trimite-ne CV-ul tau.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent servicii clienti (limba italiana) Aplica fara CV | |
AGENT VANZARI CALL CENTER Iasi, | |
Operator Call Center in lb. italiana - IASI (Hybrid) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la