Order Management with Dutch

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Order Management with Dutch active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco recruteaza pentru unul dintre clientii sai, companie multinationala in domeniul IT, Order Management with Dutch.
    • bune abilităţi de comunicare (verbal şi scris);
    • engleză şi olandeza (nivel B1-C), iar orice altă limbă constituie un plus;
    • spirit de echipă;
    • orientare către client;
    • abilităţi de organizare şi de lucru în condiţii de stres;
    • cunoşterea pachetului Office.
    • diploma de studii
    • abilitatea de a rezolva probleme legate de proces şi de a relaţiona optim cu alte echipe.

    Responsabilitati

    • Gestionează în întregime procesul în diferite regiuni şi ţări şi reprezintă principalul contact pentru partenerii de service;
    • Asistă partenerii de Service în cadrul operaţiunilor financiare şi logistice şi este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului;
    • Este responsabil(ă) pentru excelenţa operaţională şi satisfacerea nevoilor clientului la nivelul agreat;
    • Caută informaţii relevante, analizează, colectează date pentru rapoarte şi administrează procesele de lucru, urmînd indicaţiile managerului, precum şi alte proceduri administrative stabilite;
    • Respectă toate procedurile de lucru şi urmează indicaţiile primite de la analistul de proces în ceea ce priveşte performanţa operaţională;
    • Asigură asistenţă şi training pentru partenerii de service în utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie pentru ca partenerii să-şi poată desfăşura activitatea în condiţii optime;
    • Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute în ultilizarea aplicaţiilor de către parteneri;
    • Să fie la curent şi să aplice specificităţile de proces;
    • Răspunde în timp, corect şi complet la solicitările legate de procesul de logistică;
    • Participă la evaluarea lunară a performanţei operaţionale pentru cei mai importanţi parteneri de service ai companiei;
    • Oferă consultanţă şi mentoring pentru echipa de suport din back-end;
    • Urmăreşte pana la rezolvarea finală toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice şi oferă clientului în permanenţă informaţii legate de stadiul în care se află cererile sale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (764)