Customer support

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    -Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;
    -Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;
    -Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;
    -Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office;
    -Cunoasterea softului CRM sau a unui soft similar (constituie avantaj);

    Responsabilitati

    -Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);
    - Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;
    -Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;
    -Actualizarea contractelor comerciale;
    -Actualizarea bazei de date;
    -Acordare suport pentru parteneri/comercianti.

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Pachet salarial atractiv;
    -Tichete de masa de 20.17 ron/tichet;
    -Bonus lunar de performanta in baza indeplinirii obiectivelor trasate;
    -Tichete de vacanta;
    -Tichet cultural 50 ron/luna;
    -Acces platforma Benefit 612 ron/luna;
    -Acces la platforma E learning si cursuri gratuite;
    -Al 13-lea salariu.


    Alatura-te si TU echipei noastre si hai sa punem lucrurile in miscare !