Procurement Analyst with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Procurement Analyst with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group Romania is looking for candidates for the position of Procurement Analyst with French, within one of the largest banking institutions in Romania.

    Profile Required:

    - You have strong academic record in Finance & Accounting;
    - You have good knowledge of computer usage and related software (Excel, Word, Accesss);
    - You have at least a medium level of French.

    Responsabilitati

    What you will do:

    - Processing of supply demands, identifying user needs;
    - Checking the information provided by the beneficiary;
    - Requesting necesary information for achieving the acquisition;
    - Ensuring the control of the information obtained from the beneficiaries, validators, suppliers;
    - Tracking the purchasing process, from the creation of acquisition until the expedition of the purchase order to the supplier;
    - Creating and updating whenever necessary the database on suppliers, products and currencies;
    - Sending and tracking the purchase orders to the final reception and invoice payment.

    Alte informatii

    Plus, you will enjoy all our benefits:

    - Competitive compensation & remuneration;
    - Healthcare coverage for prevention & group life insurance;
    - Office perks, flexible benefits & social benefits;
    - Preferential banking services;
    - 9-to-5 workday & work from home (up to 2 days a week);
    - Learning and development programs & career growth opportunities.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (312)