B2B Bussines Consultant - printing & IT&C industry

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile B2B Bussines Consultant - printing & IT&C industry active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Experienta minim 3 ani in vanzari directe B2B;
    - Cunostinte foarte bune despre tehnicile de vanzare, negociere in vanzari;
    - Cunostinte despre echipamente de printing office si echipamente IT (laptop, server, desktop) se considera un plus;
    - Obligatoriu Permis auto categoria B si disponibilitate de deplasare in zona alocata;
    - Cunoscator limba engleza scris, vorbit;
    - Studii medii;
    - Capacitate de planificare si organizare, de a lucra independent, de a lua decizii, de analiza si sinteza, aptitudini de comunicare si inter relationare, capacitate de comunicare persuasiva, perseverenta, orientare spre obiective, placerea si motivatie intrinseca pentru munca de teren.
    - Cunostinte suita Ms Office ( Word, Excel).

    Responsabilitati

    - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti pe zona Bucuresti si zonele limitrofe;
    - Promoveaza si comercializeaza ”business solutions”, inclusiv echipamente printing & IT si servicii HP, Sharp si altele;
    - Prezinta, promoveaza si vinde produse si servicii in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - Urmăreste realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
    - Participa la negocieri, întocmeste contracte, monitorizeaza derularea și finalizarea acestora.

    Alte informatii

    - Salariu si bonusuri de performanta motivate, direct corelate cu rezultatele;

    - Masina de serviciu, telefon mobil, tichete de masa;
    - Program de lucru, de luni pana vineri, de la 8.30 - 17.30, din care 1 h pauza de masa.
    - Mediu de lucru placut, motivant, alaturi de o echipa tanara, libertate de actiune.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (406)