Manager Control Business Expansiune & Property

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate (Financiar);
    - Cunoștințe solide de analiză financiară;
    - O persoană responsabilă, organizată, cu bune capacități de analiză, atenție la detalii și abilități foarte bune de prezentare a afacerilor;
    - O persoană flexibilă, care are capacitatea de a lucra în echipă;
    - Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;
    - Experiență în utilizarea pachetului MS Office (Excel, Power Point) – nivel avansat;

    Responsabilitati

    - Gestionarea echipei de 5 controlori juniori și seniori pe perimetrele Property (Shopping-Mall, Active în proprietate, Leasing magazin) și Expansiune (pentru toate formatele noastre Hypermarket/ Supermarket/ Convenience/ Supeco: deschidere magazin, remodelare magazin, închidere magazin, etc.);
    - Intocmirea planurilor de afaceri în colaborare cu toate departamentele implicate pentru toate tipurile de investiții (proiecții PL și Cash-Flow, calculul randamentului investiției) și prezentarea proiectelor în comitetul de investiții (membru al comitetului de investiții: CEO, CFO, COO, Expansion&Property Directors etc. );
    - Pregatirea evaluării lunare a performanței activităților proprietății (KPI-uri operaționale: rata de neocupare a mall-ului, starea renegocierii contractului de chiriaș, rata de colectare a închirierii, trafic, etc. & KPI-uri financiare: GRI, LRI, etc.);
    - Monitorizarea contractul de leasing (revizuirea condițiilor financiare pentru contractele de leasing, aprobarea facturilor, controlul taxelor de servicii și reconciliere etc.);
    - Realizarea analizei financiare a diferitelor proiecte și întocmirea de rapoarte/ prezentări pentru management atunci când este necesar.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!