Logistics Assistant - 6 luni training in Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Logistics Assistant - 6 luni training in Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 04.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Experienta de minim 2 ani pe un rol similar;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Foarte bune cunostinte de utilizare PC / Microsoft office;
    - Experienta de lucru in SAP constituie avantaj;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
    - Flexibilitate, dinamism, tenacitate.

    Responsabilitati

    - Emiterea listelor de comisionare;
    - Emiterea avizelor de insotire a marfii;
    - Eliberarea CMR-ului din sistem pentru marfurile transportate catre client;
    - Receptionare marfa, creare si eliberare NIR-uri pentru intrarile de marfa si facturare catre clienti in SAP;
    - Coordonarea echipei in vederea gestionarii receptiilor de la furnizori si livrarilor de marfa catre client;
    - Gestionarea stocurilor in vederea solutionarii reclamatiilor si clasificarii cantitatilor in functie de situatiile aparute.

    Alte informatii

    Se ofera:
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - 6 luni training in Bucuresti si asigurarea cazarii;
    - Bonus de perferomanta;
    - Beneficii flexibile;
    - Abonament medical.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Alba Iulia, Blaj, Sibiu,

    Sibiu,

    Vezi job-uri similare (4)