Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Voice Customer Care Enthusiast
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.Vezi toate job-urile Voice Customer Care Enthusiast active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | ING Bank Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.05.2022 |
Remote work: | On-site |
ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.
- Relaționezi și comunici foarte bine cu oricine; Înveți repede lucruri noi și te adaptezi ușor la schimbări;
- Cunoști bine limba engleză și știi să lucrezi în Word, Excel, Power Point și Outlook;
- Înțelegi importanța integrității și acționezi ca atare;
- Ai cel puțin studii medii finalizate (diplomă de Bacalaureat).
Vino alături de noi! Te așteaptă: Un mediu de lucru prietenos, cu oameni entuziaști și veseli; Un pachet de beneficii atractiv; Acces la un pachet complet de informatii despre domeniul bancar;
- Mai multe variante de program de lucru: 6 sau 4 ore pe zi și lucru de acasă (hibrid) după perioada de onboarding; Momentan cautam doar pentru normele de part-time! Înțelegere față de angajat, flexibilitate
Misiunea ta:
- Sa înveti sau să îți dezvolți abilitățile de comunicare alături de noi prin gestionarea apelurilor primite din partea clienților ING, persoane fizice sau juridice. Acest rol este dedicate celor curioși, cu dorință de explorare sau reinventare într-un mediu creat să îți valorifice în totalitate potențialul.
Ce facem împreună?
- Explorăm. Nenumărate experiențe de învățare, tipologii de clienți, soluții și idei. Totul începe cu preluarea apelurilor telefonice.
- Exersăm. Orice realizare durabilă se construiește pas cu pas. Înarmează-te cu răbdare și ține minte că experiența se câștigă cu timpul. Te vom ajuta cu ce informații trebuie să oferi clientului privind serviciile și produsele ING.
- Îndrăznim. Oricând poți cere ajutorul. O părere în plus ajută întotdeauna! Treptat vei avea cele mai bune soluții pentru orice tip de problemă.
- Învățăm. Setează-ți obiective ambițioase și nu renunța la ceea ce îți dorești. Ține minte că cel mai mare eșec poate fi cea mai frumoasă schimbare.
Programul de lucru:
În ture, în funcție de norma aleasă (la început în intervalul 9:00 - 21:00, apoi 06:00 - 22:00); după o perioadă de 8-9 luni, se poate accesa și tura de noapte; 1 weekend lucrător / lună (cu 2 zile libere în timpul săptămânii) + Sărbători legale (prin rotație / tragere la sorți)
IMPORTANT! Trainingul se va desfasura timp de 11 zile in 2 etape (8 zile + 3 zile) la sediu, full-time, în intervalul 09:00 - 17:30, de luni până vineri!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Relationship Officer @ ING Point Afi Cotroceni Aplica fara CV | |
Customer Relationship Officer @ ING Office Dristor Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (120) |
Raporteaza eroarea la