Voice Customer Care Enthusiast

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    - Relaționezi și comunici foarte bine cu oricine; Înveți repede lucruri noi și te adaptezi ușor la schimbări;

    - Cunoști bine limba engleză și știi să lucrezi în Word, Excel, Power Point și Outlook;

    - Înțelegi importanța integrității și acționezi ca atare;

    - Ai cel puțin studii medii finalizate (diplomă de Bacalaureat).

    Vino alături de noi! Te așteaptă: Un mediu de lucru prietenos, cu oameni entuziaști și veseli; Un pachet de beneficii atractiv; Acces la un pachet complet de informatii despre domeniul bancar;

    - Mai multe variante de program de lucru: 6 sau 4 ore pe zi și lucru de acasă (hibrid) după perioada de onboarding; Momentan cautam doar pentru normele de part-time! Înțelegere față de angajat, flexibilitate

    Responsabilitati

    Misiunea ta:

    - Sa înveti sau să îți dezvolți abilitățile de comunicare alături de noi prin gestionarea apelurilor primite din partea clienților ING, persoane fizice sau juridice. Acest rol este dedicate celor curioși, cu dorință de explorare sau reinventare într-un mediu creat să îți valorifice în totalitate potențialul.

    Ce facem împreună?

    - Explorăm. Nenumărate experiențe de învățare, tipologii de clienți, soluții și idei. Totul începe cu preluarea apelurilor telefonice.

    - Exersăm. Orice realizare durabilă se construiește pas cu pas. Înarmează-te cu răbdare și ține minte că experiența se câștigă cu timpul. Te vom ajuta cu ce informații trebuie să oferi clientului privind serviciile și produsele ING.

    - Îndrăznim. Oricând poți cere ajutorul. O părere în plus ajută întotdeauna! Treptat vei avea cele mai bune soluții pentru orice tip de problemă.

    - Învățăm. Setează-ți obiective ambițioase și nu renunța la ceea ce îți dorești. Ține minte că cel mai mare eșec poate fi cea mai frumoasă schimbare.

    Alte informatii

    Programul de lucru:

    În ture, în funcție de norma aleasă (la început în intervalul 9:00 - 21:00, apoi 06:00 - 22:00); după o perioadă de 8-9 luni, se poate accesa și tura de noapte; 1 weekend lucrător / lună (cu 2 zile libere în timpul săptămânii) + Sărbători legale (prin rotație / tragere la sorți)

    IMPORTANT! Trainingul se va desfasura timp de 11 zile in 2 etape (8 zile + 3 zile) la sediu, full-time, în intervalul 09:00 - 17:30, de luni până vineri!