Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tehnician service echipamente
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Karcher Romania active.Vezi toate job-urile Tehnician service echipamente active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Karcher Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.08.2022 |
Remote work: | On-site |
Are you a true KARCHER type? Be the difference that supports us. Because extraordinary tasks call for extraordinary people.
Cerinte
• Experienta reparatii echipamente industriale ( experienta in reparatii echipamente municipale reprezinta avantaj)
• Experienta minim 2 ani intr-un post similar
• Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu, 80% din timpul de lucru
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu
• Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
• Permis conducere:cat B
Competente
• Competente tehnice
• Abilitatea de a lucra cu cifre
• Capacitatea de a vedea in spatiu, de a citi date tehnice
• Focusat pe client
• Focusat pe rezultat
• Realizeaza activitati de service /reparatii /mentenanta in atelierul Karcher si la sediul clinetilor pentru echipamentele din portofoliul companiei.
• Testeaza, monteaza si pune in functiune echipamente sortiment Comercial, Profesional si Industrial
• Instruieste personalul utilizator
• Monitorizeaza si efectueaza revizii tehnice periodica
• Gestiune si Intretinere Piese, Scule si Echipamente din dotarea proprie
• Indeplinirea planului de vanzari si reparatii
• Asigura suportul tehnic clientilor, utilizatorilor echipamentelor;
• Urmareste derularea contractelor de service;
• Mentine si dezvolta relatia cu clientii existenti;
• Revizia si repararea echipamentelor achizitionate de catre terti;
• Asigura instruirea la sediul clientilor a personalului utilizator al echipamentelor cu privire la modul de functionare al acetora;
• Se implica in cresterea gradului de satisfactie al clientilor.
• Intocmeste documentele specifice activitatii desfasurate, respectiv: certificat de garantie, fise de instruire a personalului de intretinere a beneficiarului sau a beneficiarului insusi, procese verbale de constatare la reparatie/interventia service, comenzi pentru piesele de schimb;
• Intocmeste ofertele de pret ale lucrarilor de revizii/reparatii solicitate de catre beneficiari, precum si cantitatile de materiale necesare;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Field Engineer Industrial Service BUCURESTI, | |
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (345) |
Raporteaza eroarea la