Contabil (contabilitate primara firma de avocatura)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Integra HR active.


Vezi toate job-urile Contabil (contabilitate primara firma de avocatura) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Integra HR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 07.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit

    Cerinte

    Post in contabilitate primara intr-o Societate Civila de Avocatura.
    Apreciem sa ni se alature un/o coleg/a cu o buna competenta profesionala, bune cunostinte de contabilitate, autonom in indeplinirea sarcinilor, cu profesionalism, seriozitate, suportivitate, capacitate de scriere cu acuratete, rezolvarea  problemelor, excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, atentie sporita la detalii, capacitate de analiza, sinteza, deschidere spre dezvoltare profesionala, invatare, inovatie, eficienta, creativitate. Totodata, sunt apreciate capacitatea de a asigura confidentialitatea tuturor datelor, informatiilor, documentelor; integritatea, etica profesionala, atitudinea pozitiva, sociabilitatea, amabilitatea, flexibilitatea si deschiderea la schimbare, adaptabilitatea la situatii noi, la evolutie; orientarea spre clienti si nevoile acestora; capacitatea de a-si exercita rolul activ, de a realiza sarcinile in termenele solicitate si de prioritizare in functie de context.   Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!

    Cunostinte si calificari necesare:
    Studii medii/superioare finalizate (preferabil, in domeniul economic);
    Cunostinte de operare in soft-uri (Saga, Jurnal Gold - apreciat),
    MS Office, Excel (avansat);
    Cunostinte de legislatie financiar-contabila;
    Cunostinte de limba engleza (nivel mediu; este apreciat nivelul avansat);

    Experienta ta de munca:
    Experienta de munca minim 1 an; apreciem experienta similara pe un post sau experinta la nivel de senior pentru reconfigurarea sarcinilor in conformitatea cu cunosterea;

    Responsabilitati

    1. Activitati de organizare si tinerea contabilitatii primare a societatii de avocatura: inregistrari documente fiscale in softul contabil; verificari facturi; emitere facturi; gestionare conturi bancare; plati/incasari; extrase de cont; drept de semnatura electronica; gestionare activitati de casierie, plati/incasari, deconturi de cheltuieli);
    2. Inregistrari date contabile, operationale; client in Jurnal Gold;
    3.Elaborare rapoarte, situatii, analize specifice (BVC, cash-flow, PL, eficiente);
    4. Mentinerea relatiilor cu partenerii; clientii; furnizorii de servicii; institutiile bancare; colaborare activa, eficienta cu echipele interne, cu departamente externalizate (servicii contabile; furnizori  servicii);
    5. Gestionare acurata a documentelor interne (registre, contracte; arhivare fizica/electronica);

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu fix, completat de bonusuri anuale raportate la performanta, evaluari periodice si feedback;
    Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala; programe de training, coaching;
    Resursele necesare indeplinirii obiectivelor, telefon mobil;
    Posibilitatea de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa tanara, suportiva si deschisa, mediu de lucru placut.

    Clientul nostru este o Societate Civila de Avocatura, cu sediul in Bucuresti.
    Asteptam CV-ul tau si te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste, daca indeplinesti criteriile pentru post.

    Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri sau de catre compania angajatoare, client al Integra HR, in numele careia postam anuntul, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate [integrahr.ro/acord-consimtamant-gdpr].

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (70)