Advisor, General Services - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Advisor, General Services - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Relatii Publice
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Baia Mare
  • Buzau
  • Actualizat la: 27.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Ti-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit.

    Si tu poti fi colegul nostru daca:

    - Ai deja cunostinte si esti pasionat de tehnologie;
    - Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office;
    - Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti; Iti doresti un program flexibil.

    Responsabilitati

    Ce fac colegii?

    - Preiau apelurile clientilor Vodafone Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    - Urmaresti si rezolvi cazurile de natura comerciala (preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi, plati, servicii, oferte noi etc.);
    - Propun clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare.
    - Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband.

    Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:

    - Training platit in care vei avea ocazia sa inveti mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii;
    - Esti innebunit dupa Games of Thrones? Iata ca poti citi cartile prin Bookster;
    - Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si bonusuri lunare in functie de performanta, dar si bonuri de masa.