Strategic Purchasing Buyer

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, lider mondial pentru sectorul componentelor din industria automotive, cautam Strategic Purchasing Buyer

    • Minim 2-3 ani experienta pe un post similar – obligatoriu in industria auto (componente auto sau industrii conexe)
    • Studii superioare;
    • Cunoașterea industriei auto și a rețelei europene de achiziții
    • Concentrat pe rezultate și performanță financiară
    • Abilități puternice de comunicare și abilități puternice de negociere
    • Abilități de rezolvare a problemelor
    • Proactiv și automotivat
    • Fluent în limba engleză; franceza reprezinta un avantaj
    • Disponibil pentru călătorii de afaceri

    Responsabilitati

    Va fi responsabil/a pentru achizițiile strategice directe și furnizori pentru Toate Business Unit-urile companiei
    Va derula activitatile cu privire la achizitiile strategice și va fi responsabil/a in a oferi suport in atingere obiectivelor definite în conformitate cu politica de cumpărari a Grupului.

    Responsabilitati principale
    • Raportând directorului de achiziții strategice, va fi responsabil de mărfuri strategice, furnizori strategici si conturi cheie.
    • Gestionarea competitivităţii bazei de aprovizionare;
    • Creșterea pachetului de achiziții pe contracte strategice;
    • Participarea/Gestionarea negocierilor cu furnizorii definiți;
    • Actualizarea/generarea acordului contractual global;
    • Monitorizarea standard permanenta a nivelului de prețuri din companie;
    • Furnizarea informațiilor despre piață ;
    • Sprijin, feedback și direcție pentru analiza costurilor pentru proiecte noi;
    • Sugerarea stimularii creșterii prin parteneriat cu furnizorii ;